NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się:

  • czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki – zamówienia przygotowujemy i wysyłamy maksymalnie w 2 dni robocze (3 dni przed świętami)*;
  • czas dostawy – czas dostawy wysłanego produktu zależy od wybranej formy transportu; więcej o dostawie…

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje indywidualne konto klienta.

W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia, poinformujemy Cię o tym wysyłając wiadomość e-mail.

*od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych

Jakie są sposoby płatności?

Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób możesz opłacić zamówienie znajdziesz tutaj: SPOSOBY PŁATNOŚCI

Jakie są metody i koszty dostawy?

Więcej o metodach dostawy i kosztach z nią związanych znajdziesz tutaj: DOSTAWA

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt e-mailowy na adres prezentygadzety@gmail.com

Jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji?

W jaki sposób zwrócić, wymienić, bądź zareklamować towar oraz w jakim czasie możesz tego dokonać dowiesz się tutaj: WYMIANA I ZWROTY

Czy produkt personalizowany można zwrócić?

Nie, produkt personalizowany nie podlega zwrotowi.

Jak zmodyfikować zamówienie?

W celu naniesienia zmian w zamówieniu, prześlij dyspozycję na adres prezentygadzety@gmail.com. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo.

Co oznaczają statusy zamówienia?

Etapy realizacji zamówienia możesz śledzić sprawdzając jego status na swoim indywidualnym koncie klienta. Statusy zamówienia oznaczają:

  • Wstrzymane (oczekujące na płatność) – zamówienie otrzymane, ale nieopłacone. Obsługa sklepu musi zatwierdzić płatność przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
  • W trakcie realizacji – płatność została uregulowana bądź klient wybrał metodę płatności za pobraniem. Zamówienie czeka na realizację przez sklep.
  • Zrealizowane – zamówienie zostało skompletowane i otrzymało nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do klienta.
  • Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem.
  • Anulowane – zamówienie zostało usunięte przez obsługę sklepu z powodu braku wpłaty, bądź złożonej przez klienta rezygnacji mailowej.
  • Zwrócone – zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez klienta koncie.