SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
napisz do nas:
prezentygadzety.pl@gmail.com
lub zadzwoń:
793 971 799
(od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-17:00)
FORMULARZ KONTAKTOWY
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google (Polityka prywatności i Warunki usługi)
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się:
- czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki – zamówienia przygotowujemy i wysyłamy maksymalnie w 2 dni robocze (3 dni przed świętami)*;
- czas dostawy – czas dostawy wysłanego produktu zależy od wybranej formy transportu; więcej o dostawie…
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje indywidualne konto klienta.
W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia, poinformujemy Cię o tym wysyłając wiadomość e-mail.
*od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych
Jakie są sposoby płatności?
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób możesz opłacić zamówienie znajdziesz tutaj: SPOSOBY PŁATNOŚCI
Jakie są metody i koszty dostawy?
Więcej o metodach dostawy i kosztach z nią związanych znajdziesz tutaj: DOSTAWA
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt e-mailowy na adres prezentygadzety.pl@gmail.com
Jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji?
W jaki sposób zwrócić, wymienić, bądź zareklamować towar oraz w jakim czasie możesz tego dokonać dowiesz się tutaj: WYMIANA I ZWROTY
Czy produkt personalizowany można zwrócić?
Nie, produkt personalizowany nie podlega zwrotowi.
Jak zmodyfikować zamówienie?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu, prześlij dyspozycję na adres prezentygadzety.pl@gmail.com. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo.
Co oznaczają statusy zamówienia?
Etapy realizacji zamówienia możesz śledzić sprawdzając jego status na swoim indywidualnym koncie klienta. Statusy zamówienia oznaczają:
- Wstrzymane (oczekujące na płatność) – zamówienie otrzymane, ale nieopłacone. Obsługa sklepu musi zatwierdzić płatność przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
- W trakcie realizacji – płatność została uregulowana bądź klient wybrał metodę płatności za pobraniem. Zamówienie czeka na realizację przez sklep.
- Zrealizowane – zamówienie zostało skompletowane i otrzymało nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do klienta.
- Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem.
- Anulowane – zamówienie zostało usunięte przez obsługę sklepu z powodu braku wpłaty, bądź złożonej przez klienta rezygnacji mailowej.
- Zwrócone – zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez klienta koncie.